Training

Posted by rixals ismail



Esok last day aku g training. Penat gile rulang alik umah ke kay el.. adeii.. naseb nek train. tu pun crowded dgn manusia2 yg g keje. mcmmana la depa bley ulang alik keje kat kay el tu. dari sini, aku nek keta hgga Putrajaya Central, dah tu nek ERL KLIA ke Kay El Central. Dah tu plak nek Rapid Putra ke KLCC. then jalan lah dlm 3 km menyusuri Suria KLCC, KL Convensyen Centre, Hotel Impiana, Hotel Hyat tuk ke Wisma UOA tmpat aku training. Penat seyy. Satu hari ulang ali ke sana Rm22.20. bayangkan kalo seminggu??? nak nek keta.. haram aku malas.. dengan Jem nye, dgn nak tolak pagi-paginye.. bayangkanlah segitiga emas kat kay el tu... mcm b*** je jemnye..

Training???? training ttg Cisco je.. haram kepala otak aku ni sgt slowlah nak terima banyak mende. dah tuo kot. tp byk gak la yg aku blaja. Byk teori je coz ni training yg 1st. Esok last dayy.. yeayy.. tersangat la suka.. petang sok cadang nak lepak jap kat KL Convensyen Center coz ada Go Mobile Exhibiton.. erkkd alam BM jual handpon lahhh.. ngee.. kot2 ada yg best nak grab lah... duit?????? aiyooooo pakai duit kamu dulu boleh x... hek hek hek...

Sonok g training ni sbb aku xyah masuk opis pening2 kepala tgk drawing ke.. wat SOA ke.. wat itu ke.. wat ini ke... ngeeee... tp seyes penat.. aku kan terlebih muatan.. opss aku g training dgn teamate aku si sotong.. oppsss safuan.. mamat ni suka btl lah duk kat Rapit Putra tu... suka betul.. aku pun tak tau apa yg dia suka ngan sesak2 manusia tu... oklah.. nanti sambung... nak berak jap.. adiyossssss

0 Nak Nyampuk: