Moment To Share~

Posted by rixals ismail




Last week g bercuti. Tak jauh. Melaka Je. Pergi A Famosa Resort. Dah book sejak bulan 9 lagi. Aku g ngan Rahman n di iringi dengan Mursalin as our photographer. Our last trip i think for this year. Coz lepas ni amat sebuk sekali. Thanks to rahman he book everythin (and pay everythin..ngeee).


baca peta...

A Famosa Resort nice. Tido kat studio apartmen kat sini. Not bad la biliknya. lengkap. suai la kalo nak bawak anak ke, faily gathering ke, honeymoon ke kan. Sampai sana, after chek-in terus g animal world. Macam budak-budak pon ada tgk binatang. Sambil2 tgk binatang, photographer pun duk sibuk snap gambar. Apa lg beraksi la as a model.


burung unteee


yg ni aku x paham!!!!

Then lepas penat lelah, g mandi-manda. perghhh macam2 mainan air tu kitarang nek. gilerrr ahh. yang x bley blah aku kena naik tangga yg amat tinggi sekali then nek gelongsor tu. perghhh bahaya tol. Ada plak aku nek pelampung tu berdua ngan rahman, macam nak terkeluar je dr landasan. giler btl lah... seyes scared but i feel good. na nan annana... best ooooo men air.


menakutkan...


lagak giler mamat nih!!!


Malam plak g cowboy town. tgk cowboy parade. tgk aksi cowboy, red indian, binatang show, pertujukan menari dan macam-macam la. Siap bergambo lg dgn stunt kat situ. Dan yg paling bestttttttttt pertunjukan bunga api... ngahahha.. best2...


bergambar b4 masuk


red indian..


peace no war..

Balik pun dah lewat. Sume ngantuk. Lpas having dinner, balik n tido. sume tido x igt dunia. penat tp seronok kot muka masing2. esoknye, kitarang g jalan melaka. Mengadakan lawatan sambil belajar. G A Famosa (real one), naik Taming Sari n jalan-jalan sekeliling sambil cari pos menarik nak amek gambo. Layannnnnn.. best..


Taming Sari..


A Famosa

then b4 msk hiway, singgah jap kat Taman Buaya Ayer Keroh... amek gambo gak la kan
thanks kepada semua yg terlibat...


ps: gambo ni dr album rahman. aku mls nk eddit letak watermark...

2 Nak Nyampuk:

shika said...

ape daa....pesal gambar2 aku pon curik...???edit sendirik la...

rixals ismail said...

pinjam jerk... tp kan ada aku kisah????? ngeee