Prince Iman Hakimi

Posted by rixals ismail



Alhamdulillah, Selepas setahun berkahwin, kawan baik aku si Tommy selamat melahirkan anak.. ehh mcm pelek je ayat tu.. hahahaha... dah tentu isteri Tommy yg melahirkan bukan Tommy... usaha sama bersama.. hahahha... dah d kurniakan cahaya mata pertama.. boy... tunang bulan 5, kawen bulan 5, baby puwn dpt bulan 5...mcm merancng plak...cute sangat baby ni seyyy... putih mcm mama dia ok, bkn mcm Tommy.. hahahahah... ada pulak ngaku putih mcm dia.. wuuu... mata dia seyes mcm wife Tommy... mula2 aku x d bgtahu tahu nama baby neh sbb Tommy xnak bgtahu aku.. asal aku tanya dia akan suh aku tanay sendri baby.. ehhh so kalo nak tanay kenalah tunggu 4 tahun.. hahahhaa... dah 13 hari baru aku tahu nama dia...
tengok mata dia.. cute kan
cumey prince tidoo hahaha... kejap je dah jadi bapak dah kawan aku ni.. sume kawan2 rapat aku dah kawen.. siap masing2 dah ada anak sorang.. aku??? hhahhahaha... tungguuuuuuu.. Insyallah tunggu je yer.. hahaha.. dah tentu kalo bual2 lepas ni masuk bab pampers, susu, hahahhaa...
aku suka gambo neh... x tahu nak huraikan.. gembira bercampur sedih... penuh emosi.. Semoga Tommy jadi seorang ayah yang penyayang... dan semoga prince jadi seorang anak yang soleh, taat kepada ibubapa... Tahniahhh my pren...

2 Nak Nyampuk:

rixals ismail said...

owhh.. sy yg bujang puwn ada pakei ni.. kalo kaki bengkak, sejuk, elok neh.. tapi x tahan sgt touch lama2.. panas mende neh..

Iman Sr. said...

kacak bukan??