Orea Cheese Cake

Posted by rixals ismail



Sabtu lepas besday bini adik aku si fazli. So dia mintak aku order cake bawak umah kakak aku yg sulung kat Pendamar Villa ada kenduri sket. Aku pun order la Oreo Cheese Cake nih sebab aku suka makan cheese cake.. harganya murah je RM60 tapi padat yawwwww... Aku order dengan bos aku, wife dia buat.. wifey dia mmg suka bake dan sape2 nak belaja bake dia ada buat kelass.. nak order pun boleh mcm2 kek aku tengok.. siap ada yang kalo kit apotong tu mcm warna pelangi.. Bagi aku oreocheesecake nih sangat sedapppppppppppp... lagi sedap dr SR tu.. harga pun murah je dr SR tu.. sape2 nak order, boleh PM aku atau terus order dengan en Sufian.. marvelos u'ollsssssss.. siap dia bg aku oreo krim blueberry lagi for free..
p/s; aku nak cake ni jugak tuk 30hb mei.. ahhaha

0 Nak Nyampuk: