Resign

Posted by rixals ismail



Hari ni confirm sorang lagi teammate aku tender. Pergh sorang2 cabot. lama gak aku keje ngan dia nih since kompeni aku pindah dari shah alam. Aku rsa dah dekat 7 tahun kot satu team ngan aku. Buat macam2 projek mega, tender dan macam macam la. Boleh d katakan mamat ni salu gak teman2 aku g mana2. Oh aku panggil mamat ni sotong sebab dia jalan mcm lembek gitu dan dan yang paling penting d sebabkan kaki dia yg banyak tu salu sangat tersembam jatuh samada naik tangga ke, turun tangga ke malah jalan lurus pun leh jatuh.. ngahahhaa kaki byk sangat so otak tak boleh nak fikir kaki mana nak mula dulu kowt.. owh mengutuk d situ. Tapi ada aku kesah?

Dah xde teammate aku dah kat sini. dulu bertiga, sorang kena colek 2 tahun dulu, ni sorang lagi kena colek, tinggal aku.. hahaha aku pun nak colek gak lah diri aku, baru best. Si sotong ni banyak ilmu, sume segi network dia tahu, bukan saje netwrok, letrik pown tahu, kira budget pun tahu malah brother lori yang bawak aku pindah pun tanay pendapat dia pasal tayar. Padahal bro lori tu dah bertahun bawak lori. hahaha punyelah dia ni muka aku agak kalo bercakap orang yakin je. Susahlah kalo dia takde. Tapi dah rexeki dia kan. Gaji pun lumayan tu. Dia dapat kat mana??? haa aku tahu tapi korang bagi aku soploh ribu pun aku takkan bagitahu lah. Biolah korang tahu dari dia sendiri. Aku tahu kunk adalah yang sebuk call aku tanya dia dapat mana. hahahaha.

Tapi tadi punyelah dua director aku tu dok pujuk2 si sotong neh, muka ada gak lah sayu sket. Tapi for better or for worst aku rasa baek dia pergi tuk masa depan dia. Jgn nanges2 yer, umah ko tu x jauh mana puwn ngan budak2 opis ni yg masih ada. hahaha.

Ok lah jom berahat sambil2 download citer best2. Aku jual satu cerita yang budak2 opis aku request ni rm0.50 satu cerita. Sape2 nak sila email aku yer. Bye

p/s: ko blah aku x sedey kowt sebab seminggu kena jumpa ko 2 3 kali.. hahahah

1 Nak Nyampuk:

Anonymous said...

It's good for him i think.. your company now like shit, promise many thing to staff but no money to make it reality. All money just to pay the Ahcibai team.. all other team have to suffer because of that team. Maybe your bos have to think about split the account, so the other team can get "bonus" as per their good job.