DVD

Posted by rixals ismail



Hari ni aku ceburi bidang baru, aku menjual koleksi DVD aku, bertahun dah aku simpan tapi sejak ada unifi ni aku suka download dan simpan softcopy. Mcm old skol plak kan pakai DVD. haha. Aku jual RM1 per DVD and kalo ada 3 in 1, aku jual RM1.50. Murah kan dari aku beli dulu ada rm8 uhuh oklah lagipun aku dah lama x usik DVD tu n aku perlu ruang. Lagu gak tadi aku jual kat opis aku, hahahah ada beli 16 keping soploh keping hahaha kalo DVD tu ada prob, blh tukar dengan cerita lain ye, itupun ada lagi 40 cerita yang tak habis, mana aku nak jual ntah, nnti aku nak lelong lah. Owh, isni ni aku nak let go majalah mastika aku lah, dah lama gak tak berusik, cadang nak jual RM0.50 senaskah. Boleh la kan, dah buruk tapi dalam banyak cerita . ngeh ngeh ngeh. tunggu yer senin nin.

0 Nak Nyampuk: