Cameron Highlands

Posted by rixals ismail



Sabtu lepas g Perak. Nek ketapi. hahah dah lama x nek. Gile punye bising. Nasib 2 jam 45 minit jek. kalo lambat lg mau aku sakit kepala aku neh. Yang aku geram tu, duduk dah la dekat nagn pintu gerabak. Orang kluar masuk x reti2 tutup pintu. bengang betul. dah jadi keje kawan aku plak asyik nak g tutup pintu tu byk kali. hak hak hak. Entah mcm mana, terus teringin nak g Cameron High. Apa lagi terus g sana nek keta. Sampai2 sana sejukk.. best giler... yg tak best kalo setiap hari sabtu ada pasar.. mau jem ko dari jam 7 sampi atas tu jam 9. 2 jam aku bawak jem.. siut betul. sampai sana g jalan2 kek paso.. pergh manusia ramai x hingat. sayur2 best murah2. Bunga2 pon segar. Kalo g sana x sah la kan x beli strawberry. Segar lagi tahuk. Sesegar lah sangat. Hahaha.. jom nnti kita g ramai2.. ramai2 lagi best. tido sana lagi best oooo.. sejokkkkkkkkkkkkk... ahuks :P



Jemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm


soojukkkkkkkkkkkkkkkkkkk


ladang strawberry.. mlm2 pon bukak lampu. nak suh fotosintesis kot

3 Nak Nyampuk:

shika said...

pegi tak ajak~

rixals ismail said...

xleh2... ko g tempat len.. jgn sibuk2

Lady D'yot said...

pegi tak ajak...comey la pic u pkai snow cap.