xde cerita

Posted by rixals ismail



Tadi petang, aku keluar dgn housmate aku, g Giant Kinrara, aku nak g kiosk KWSP, nak amik slip KWSP, nak wat pe??? adalah, kalau dah lulus nampaklah benda tu, heheh, lepas tu housemate aku kata ehh, lama x makn pizza, jom la makan, so pelah, pucuk d cita ulama mendatang, g makan piza, aku yg order, hak hak hak, mcm biasalah aku kalo order x hingat, siap wat tapau lagi balik umah, makan supreme pizza, spaghetti ball dan kebab pita, byk tul order tuk 2 orang, melantak sakan, lagipun dah lama x hangout ngan mamat ni, salu dia balik malam, cikgu sekolah petang, lepas tu g jalan2 jap cari barang2 yg best tuk d beli, ala bukan barang apa pun, barang keperluan je, dah penat lelah cari plak kedai minum air kelapa, muncit dah perut asyik mkn n minum, then terus balik umah, tiba2 bosann plak duk umah, kuar lagi sekali, g jalan2 shah alam jap, bkn wat pe pun, pusing2 je, bual2, cari port baek n minum lagi, adoyaiiiii mlm ni rasa perut len macam.. nak muntah pon ada, penen kepala dah,

ps: aku pon x tahu nape nak story mende ni, sbb aku nak muntah kot.. hahahha, mengong dah ni... layannnnnnnnnnnnnnnn j elahhhhhhhh

1 Nak Nyampuk:

Rohani Hashim said...

canteq template nih, sbb ade line kuning, tak leh rentas, ni kawasan kejadian...