Mcm2 hal

Posted by rixals ismail



sabtu lepas aku gi keje... as usual gi palam.. tghari kitarang gi lunch.. makan di palam square... aku, bukhari, safuan n cousin dia. .. ntah mcm mana dgn x semene-mena tanpa guruh di langit, hujan x turun, tsunami xde, kitarang di kejutkan oleh jeritan safuan... dia menjerit kerusi plastik yang dia duduk patah...wahahhahaha.. sungguh kelaka.... dah la jatuh then dgn tanpa segan silu dia bgn n duduk balik kat kerusi tu...hahaha jatuh lagi...wahahhaa.. semua mata pelanggan tertumpu kat dia..wahah tersangat kelaakaaa.... aku xleh gelak.. kena cover member bebb.... tp aku gelak bila msk dlm kangoo... yang x leh blah tu ada minah endon yang keje kat situ tergelaks ampai pecah perut.. bayangkan dia asyik gelak sampailah kitarang duk bayar duit makan pun dia gelak lagi..hahahahhaha.. si safuan patahkan kerusi plastik..whahahahahahah... dah gemuk mcm aku..wahahhaa

5 Nak Nyampuk:

miszundercover said...

xnak gelak. Tapi x boleh tahan.. Camner ni camne nih? hahahaha.. mahap safuan...... hihihi

zai said...

ye ke,knp blh jd mcm tu...hehehhe..hahahah.nsb baik aku tak de.kalo tak msti aku gelak2 gila

mzhany said...

mcm kes abg ujang jer...mwahaha

owhh adakah skrg safuan sama beso ngn abgujang????

nard elainy said...

oooo...cian safuan...huhu

~aSFaLiZa~ said...

hahhaha... sory tergelak lambat ckit...hahahhah. eh tak de gambar ke? mesti lagi best gelak. hahhahah