Piza Hut

Posted by rixals ismail



arini lunch aku di taja oleh fatiha n filah.... baik sungguh gadis berdua ni.. belanja aku makan.. piza lagi... dorang celebrate my besday so dorang banje makan piza...hhuh best-best.. kenyang giler... so to fatiha n filah terima kasih kerana belanja saya ni mkn n terima kasih kerana baik dgn saya selalu (---ada makna tu) wahahha....





--so kepada sesiapa bila tiba besday anda silalah hubungi cik filah n cik fatiha di talian 019/3 XXXXXXX untuk mendapatkan kupon dibelanja makan

4 Nak Nyampuk:

Madu 3 said...

Pandai sungguh en bujal menjaga madu-madunya. Baik jer berdua selalu.. Alhamdulillah.. Murah rezeki dapat madu yang tak memeningkan kepala..

John said...

gadis berdua tu minat sangat dengan bujal..bujal plak minat yg mana satu?ken dua2 skali?hiihihihiih

Saf 0Ne said...

wahahaha. kelako la komen ko madu 3. mcm tau2 jer. woi bujal.. kater nak wat makan2.. bilanya, dah 3 bln plan x jadik2.

orang tua said...

Bujal, baik kau kahwin cepat. Jangan jadi cam aku.....