Bupen n Jaya

Posted by rixals ismail



harini last day bg our guard kat palam. Selepas 7 bulan bertapa di palam, akhirnye tugas mereka habis. Guard 2 org ni very kind n selalu tolong angkat-angkat barang. Mereka jaga brg2 di palam dgn baik dan setiap brg keluar dan masuk, mereka pasti igt. Yang aku suspect, mereka sudah tahu apa itu cable fiber, utp, network, ip phone dan mcm2. Nak cr brg or brg yang kita x igt mana letak pun, dia tahu... ingatan mereka ckp bagus.... dorang kat sana x pernah keluar dari site sejak 7 bln yg lalu dan mereke kena jaga palam 24 jam selama 7 bln without tukar org lain.... gigih sggh...if aku jd kaya, aku amik dorang berdua jadi my guard..awawawawawa



so to bupen n jaya.. gudluck....

3 Nak Nyampuk:

Afif said...

Eh muka nak sama la ngan ko!

Kalau aku kaya aku amik ko jadi guard nak?

rixals ismail said...

caitt... siut luuu... eh tahun ni ko x bg aku hadiah pun..wahah

Anonymous said...

macam adik beradik bujal...