Tag Pilah

Posted by rixals ismail



Secara tiba-tiba (tiba2?) di tag oleh cik PILAH, jadi mari kita lihat...

1.Bekas kekasih saya adalah
ntah.. x igt..dah lupe sume....uik

2.Saya sedang mendengar
kipas angin rumah berpusing dan tv yang bising

3.Mungkin saya patut
basuh baju.. takut esok terlupe.. and xde baju nak pakai..

4.Saya suka beli
seekor ayam setiap minggu nak wat masak2 kalo lapo


5.Sahabat-sahabat baik saya
sanagt baik n suke sakitkan hati..whahahaha

6.Saya tak paham bagaimana
ada ayam berkeliaran kat kawasan umah saya duk memekak berkokok pagi2 mengaco org nak tido. Nak kena sembelih agaknye


7.Saya kehilangan
duit yang ntah keman hilang setiap makan kat kedai

8.Ramai yang berkata
saya x berapa betul..wahhaha mmg pun

9.Makna nama saya
ntah.. tu yang x tahu tu.....

10.Cinta itu adalah
Halus kot

11.Di suatu tempat, seseorang sedang
membuang air besar kerana termakan nasi basi...

12.Saya akan
tido jap lagi kalo cite astro ni sume menyakitkan hati

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud
ntah.. ada makna lain ke

14.Telefon bimbit saya
Nokia - 6120

15.Bila saya terjaga dari tidur
saya akan terus ke toilet nak berak

16.Saya paling meluat apabila orang
habiskan makanan saya

17.Pesta/Parti adalah
Pesta konvo kat UPM

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah
cipan

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah
waktu sekolah.. dapat wat mcm2

20.Hari ini
saya belum mandi petang

21.Malam ini saya akan
lerr..tidolah

22.Esok pula saya akan
bangun tido lewat

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini
terus pakai umora...wahahhaa

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan paling best ialah
Giant..,.. murah

26.Makanan Barat atau Jepun
Barat sbb byk suke yang grill

27.Bilik yang terang atau gelap
Gelap.. masyuk beb

28.Makanan segera adalah
maggi..

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
tiap2 mlm je nak feeling.....



haaa dah x tahu btl ke idok

cik pilah suh copy sume..so saya copy je..wahhaha

4 Nak Nyampuk:

Budak PracTiCaL said...

betol ker rahman nangis??????????...
x perasan pon.......
tp cm ade gaye gak........
rahman JAMBU!!!!!!!!!!!!...
HANDSOME plak tu....................

Budak PracTiCaL said...

kami 4 org "Hamirul, Upin, Catz & Hafiz" nk mntk maaf la bnyk2 kt korg cos bnyk x dgr arahan.....
TERIMA KASIH bnyk2 sebab jage kami, didik kami, belanje kami pas 2 ajr care2 nk ghost...sebenarnye upin mmg nk belanje mggu nie........
tp cek x msk lg......upin MINTAK MAAF sgt2 kt korng maybe 1 ari nnt kalu jumpe insyaalah upin pgl wat mkn2 kt umah..kami SERONOK kerje ngn bujal, safwan n RAHMAN!!!!!!!!!walaupon korng banyk RAGGING kami kami wat derk jerk.....kami tau korg lg teruk kerje dr kami........smpai ari mggu pon korg kerje n blk mlm.....korg mmg best....
korg la IDOLA kami!!!!!!!!!CEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEWAHHH!!!!!!!!!!

noname said...

hahahah alaa knp ko jwb tag ni.. br nk larik ;D

Uncle Don said...

Bile nak banjer tu?
tak sabor ni...tiap2 bulan dapat cek tapi tak banjer2 pun...
sape idola korang tu?bujal ke?baik korang masuk thailand idol lagi bagus dari jadikan bujal tu idola korang......