Ramadhan..

Posted by rixals ismail



Lama sudah tak post apa2 kat blog aku.. tersangat sibuk time2 ramadhan nih.. dah penuh dengan sawang dan tahik lipas kot.. walauapapun Selamat Berpuasa bagi yang puasa.. aku setakat ni masih puasa penuh.. hahahaa.. ayat tu mcm x penuh je tiap2 tahun.. jgn salah anggap, aku masih cukup sebulan berpuasa. laenlah waktu kecik2 dulu.. salu mask bilik air minum air paip.. erk.. rahsia terbongkar.. hahhaha.. eleh, korang pun kadang2 ada gak buat kan.. ke aku je.. hahaha.. time2 puasa ni cukuplah malas nak keluarkan tenaga yang lebih.. nak naik turun tangga pun aku malas.. aku rela duduk je depan komputer buat je kerje.. hahaha.. yelah sangat aku buat kerja.. boleh percaya ke?? tak percaya bukan masalah aku pun.. harini masih cuti.. 3 hari cuti.. Nuzul Quran.. esok selasa dah kena kerja.. owh team aku skrg hanya ada 2 orang je.. haha power tak?? 2 orang lagi kat site.. so 4 je ek?? bolehlah kot dlm waktu terdekat.. kalau tekanan teramat sangat, aku rela keluar dr darah tinggi aku naek.. hahaha... mau sakit jiwa kan.. jom berbuka bersama famili.. sgt best jika kakak atau mak aku masak.. nyum2..

0 Nak Nyampuk: