sedetik~

Posted by rixals ismail



Bila aku terasa teringat seseorang.. aku mula bermadah.. tulis entah apa-apa.. tp aku kena luahkan juga.. kalau tak, aku duk fikir je selalu.. at least aku dah luahkan pada blog aku.. supaya hati aku tenang sikit... jadi terpulang pada sesiapa yang baca.. bukan aku nak satu dunia tahu.. cuma aku nak meluahkan sesuatu... aku rapat dengan seseorang.. yang aku dah anggap macam adik beradik sendiri.. walaupun aku bukan kenal dia dr kecik.. tapi sejak perkenalan aku dgn dia.. aku seronok.. hepi bila sentiasa hang out.. berbual selalu... boleh di katakan setiap hari kitarang berbual.. kalau tak siang.. mungkin malam.. jarang la masing-masing tak dgr khabar berita dalam sehari... seminggu paling kurang sekali pasti akan jumpa.. berbual.. bercerita.. gelak ketawa.. menghabiskan masa bersama... aku pula kalau sehari dia tak call.. aku rasa mcm belum cukup sempurna... sampaikan aku rasa kalau dia kurang sihat.. aku boleh rasa... dia banyak bersusah untuk aku... bekorban waktu tuk aku... samapaikan ada satu masa tu.. hari-hari datang ambik aku... waktu aku sakit.. bawak aku gi makan.. jalan.. dan sebagainya... payah aku nak jumpa kawan yang begini... ada satu masa tu.. time aku tak sihat.. dia yang bersusah call aku tiap waktu... then datang umah aku.. pujuk aku g klinik... mana nak cari kawan yang begitu baek begini... salah satu nick aku dia gak lah yg bagii... sangat seronok bila dapat bersama dia.. sampaikan waktu abah aku meninggal dunia, dialah orang 1st yang aku sms... tapi kan itu dulu... sebab aku x jujur padanya.. dia menjauhkan diri.. hilang entah kemana... aku pun dah tahu apa cerita dia sekrg.. dah makan ke belum.. ada masalah kah.. entahlah ... aku hanya harap dia sihat selalu.. gembira selalu.. aku doakan apa yang terbaek untuknya.. aku sangat2 berterimakasih padanya sebab banyak menolong aku yg kurang serba serbi ni.. walau dimana jua kau berada.. kau sentiasa ada dalam jiwa aku... kalaulah waktu boleh di ulang... kalau lah aku di berikan satu permintaan... aku hanya ingin sekali saje cukuplah dapat berbual dengannya...senyumm atas perbuatan aku sendiri~

0 Nak Nyampuk: