Hooo????

Posted by rixals ismail



A few week lepas aku dapat msg dari kawan facebook aku..dia kata kawan dia beritahu kawan aku yang mempunyai conection dalam frenlist kawan aku tu (boleh ke macam tu.. aku nek pening daaaa memang x faham dan malas nak faham) ada kawan aku dalam frenlist aku kutuk aku.. hooo??? tetiba aku nek heran.. pesal pe plak kawan dalam frenlist aku kutuk aku... kawan kepada kawan dalam frenlist kawan aku tanya kawan aku camne kenal aku.. dah la aku nek peneng la macam gambarajah pokok pulak... yang penting ada orang kutuk aku kata aku stalker... fuiiyooooo... aku nak stalker sape??? pe jadah plak nak stalker sape2.. nak add aku,, sila aku aprove yang aku kenal.. kalo x kenal aku pm tanya sape org tu dulu... atau aku tgk sape mutual fren yg sama.. camne org dalam frenlist aku tu kutuk aku kata aku stalker.. aku x faham.. x pernah la nak sibuk hal kau.. bila aku tahu je pasal ni, aku nek meluat ngan kau.. ntah bila masa plak aku nak hendap2 kau... dan camne plak la aku nak hendap kalo tgk wall ko.. bkn ada pe pun.. siap tulis nick facebook aku lagi..adoyaiii.... aku x faham la... dunia It ni kecik.. senang je segala2 dalam facebook tu boleh tersebar yeee... xpe.. aku bersabar... aku x kisah.. nak kutuk.. silalah kutuk yea..

ps: aku x faham camne di katakan stalker dalam fb ni.. dah ko bg tunjuk apa dalam wall ko.. ntah pepe...

5 Nak Nyampuk:

Lady D'yot said...
This comment has been removed by the author.
Lady D'yot said...

pe belit2 payah nak paham nih...eh, tapi i pnah kot wat status jgn add u kat fb..hahahaa..gurau je time tu. eh tapi dah lama delete status tu..

Rohani Hashim said...

lagik tak pahammm ;)

Rohani Hashim said...

i baca belog u nih, and i add u dlm bloglist i, boleh kan...bukan stalker kan ;)

rixals ismail said...

boleh je hany.. x kisah pun.. silalah