Tommy...

Posted by rixals ismail



30 SEPTEMBER 2010
-----------------------------------
Buat Sahabatku..
Semoga Panjang Umur Lagi Dirahmati,
Semoga Di Murahkan Rezeki Lagi Diberkati,
Semoga Hari-Hari Yang Mendatang Adalah Hari-Hari Terindah Buatmu,
Semoga Detik-Detik Waktu Yang Berlalu
Adalah Kebahagiaan Yang Tak Pernah Hilang,
Semoga Dengan Bertambah Usiamu
Akan Bertambah Iman Di Dadamu,

Selamat Hari Lahir..
Jadilah Dirimu Permata Hati Jauhari,
Bercahaya Gemerlapan Pada Insan Di Sisi,
Kekalkan Senja Dengan Keindahan,
Jangan Ada Hujan Membawa Ke Malam
Jadilah Dirimu Seorang Hamba Mengabdi
Bersyukur Bersikir Basah Di Bibir
Redha Dengan Setiap Ketentuan Takdir
Dan Jadilah DIrimu Sendiri
Berakhlak Dengan Sunnah Nabi

Selamat Hari Lahir..
Ikhlas Dari Hati Seorang Teman,
Terima Kasih Atas Setiap Kebaikan
Jutaan Penghargaan Atas Kebesaran Jiwa Yang Kau Hamparkan
Moga Allah Memberi Ganjaran
Syukurku Pada Tuhan Atas Pertemuan
Moga Ukhwah Akan Berkekalan
Maafkan Diri Ini Yang Serba Kekurangan
Yang Tak Sunyi Melakukan Kesilapan

Selamat Hari Lahir Rahman..
Berbahagialah Selalu Dalam Rahmat Ilahi
Di Dunia Dan Di Akhirat Yang Abadi
Allahumma Ameen..
------------------------------------------

Selamat Hari Lahir...
Maafkan Segala Kesalahan Aku Sepanjang Persahabatan Kita...
Maafkan keterlanjuran kata-kataku
Maafkan kebiadapan perbuatanku
Halalkan Makan Minum Aku...
Halalkan Setiap pemberianmu..
Ampunkan dosa-dosa aku...
Ampunkan setiap butir perkataan yg menyakitimu..
Ampunkan luahan yang terukir di bibirku..
Terima kasih kerana selalu ada untuk aku d saat aku memerlukan...
Terima Kasih atas setia kebaikan yg di berikan..
Terima kasih kerana hadir dalam hidup aku..
Izinkan aku berada di dalam ingatanmu sahabat
Untuk kini dan selamanya..
Sehingga ajal memisahkan kita..
Ku doakan agar dikau sentiasa bahagia..
Agar termakbul segala impian di cita..

Selamat Hari Lahir...
Abdul Rahman Azhar..

3 Nak Nyampuk:

Rohani Hashim said...

selamat hari lahir jugak...

**bole kan tumpang wihss;)**

Lady D'yot said...

ayat-ayat yg atas tu seperti ku kenal~

shika said...

hunny : maceh for da wishes...nak kek....!!!

dyot: copy paste kah...??? patut macam penah bace...