aku masak???

Posted by rixals ismail



ohhh harini d sebabkan aku malas keluar rumah... aku mengabdikan diri memasak sekor ikan yg besaaa... hahhaha.. mlm td si housemate aku g mancing... byk dpt ikan.. ikan kolam plak tu.. ooo ikat darat org pggl.... dlm byk2 tu sekor je dia tgglkan dalam peti ais.. adeihh... nak suh aku masak lah tu.. aku pon dgn paksa rela masak ... dah la nak siang payah... hanyir plak tu... adoyai.. ku gagahkan jua menyiang, membuang hanyir n masak ikan bersos... x silap aku nama ikan ni ikan pacu... aku pon x tau nape dia pggl menatang ni nama tu...pagi aku menyaing.. petang aku masak... nasik ngan sayor je blom masak lagi.. jap lagi lah... pandai gak aku masak (puji diri sendiri).. tapi maaflah ye housmate.. terlebey pedas plak.. hek hek hek.. berasap lah ko... jom buka pose same aku arini...

2 Nak Nyampuk:

Lady D'yot said...

mcm tak sedap je? erkk....;D

rixals ismail said...

sedap oo... pergh..... terangkat beb