Tahniah Tommy...

Posted by rixals ismail



Alhamdulillah.. selesai sudah majlis tommy..... selamat tommy.. smg bahagia hingga ke akhir hayat... Sungguh meriah majlis tadi... lebih kurang 50 orang dengan 16 buah kereta yang mengiringi... siap dengan eskot oleh sebuah motosikal polis... setiap traffic light dan roundabout.. polis tersebut memberhentikan kenderaan lain dan memberi hanya kami yang lalu.. wahhhh.. bagai kenderaan di raja dowh... hahaha...


anggota polis yang mengiringi kami


yang aku respek.. pihak lelaki semua pakai baju melayu.. siap bersamping.... wahhhhhhhhhhh..... very the best gitu....tommy as usual nek keta aku... mencemar duli betul... mana leh x nek ngan bestfren dia kan.. kang aku majuk...payah nk pujukkkk...wkakakak ....dia segak berbaju melayu pink... huhuhu.... and as usual aku kena tampar byk kali... n apa lagi kena kutuk lah ngan mamat ni... x bely blah btl.. bila nak kawen.. kawenlah jal... yea aku faham tommy.. ko risau... xpe.. pandailah aku jg diri ok.... jgn ssh hati yer psl aku....


gambo saje nak nyibuk gakk hik hik hik


gerak masuk ke rumah perempuan


khemah pink



Sampai kat sana... wahhhhhhhhh.. khemah pun pink.... hahaha.... majlis berlangsung dgn lancar dan meriah sekali... syukur alhamdulillah... makan pun best gilerr.... sedap dowh... masakan kampung...hbs je majlis ada seisi bergambor... si tommy malu2 tenuk plak.. muka tersipu-sipu... hahahhaha.... wehhhh aku dpt nek pelamin ... x runtuh ponnn... wkakakaka.... bergambar bersama.... so kepada gurl kat luar sana... selamat tinggal deyy lorrr... wkakakaka...


bergambar brsama ahli keluarga


barang hantaran....


Aman ♥♥ Nida (29 Mei 2010)

aku nyanyi ek...
Selamat pengantin baru
Semoga kekal abadi
Bahgia ke anak cucu
Semoga murah rezeki

Alhamdulillah
bertemu jodohnya
Berkat kesabaran
akhir terlaksana

Pabila sedang bersanding
Janganlah suka menjeling
Menjadi raja sehari
Tersenyum, tampak berseri
..........................

3 Nak Nyampuk:

cik daisy said...

huhu.. im no wrong.. hehe!
tahniah raymond!

shika said...

macey2....hehehe~

rixals ismail said...

kawen jgn lupe jemput kitarang.. aku nak kad yg bau wangi2 punyer...