giler

Posted by rixals ismail



kenapa semua manusia ni giler.... giler sagt.... aku masih x faham n aku malas nak faham... Subhanallah igtlah Allah... dia yg mnentukan siapa kita ni... Ya Allah ampukanlah dosa-dosa aku, dosa kepada orang tuaku.. dosa kepada adik beradikku..dosa kepada saudara-saudaraku... dosa kepada sahabat dan kawan-kawanku... dosa kepada orang-orang yg aku sakiti.... Tenangkanlah diri aku.... hapuskanlah air mataku, kesedihan aku, sakit aku, pening aku, Aku dah sedar Ya Allah, aku dah faham Ya Allah... beratnya seksaanmu... takutnya hukumanmu... Ya Allah bukankan pintu hatiku ini.... Aku harap semua yang baik-baik sahaja yang akan berlaku.. tapi jika sebaliknya aku mengaku akan kesalahanku dan aku terima apa jua hukumanmu padaku Ya Allah... Sesungguhnya Engkau yang menciptakan langit dan bumi, Engkau yang menciptakan tumbuhan-tumbuhan dan Engkau jugalah yang menciptakan aku, kami, manusia... Ya Allah... aku takut hadapi semua perkara yang akan datang.. aku pasrah atas semua yang akan berlaku... ampunkan dosa-dosa ku...

3 Nak Nyampuk:

Lady D'yot said...

sabar la bujal..kita dah cuba jadi yang terbaik. tapi tak selalu keadaan akan memihak kepada kita..tak payah serabut2 kan kepala k..

rixals ismail said...

dah cuba... dah buat.. tp semuanya masih begitu... kenapa la ngan aku ni... knp aku penen sgt ni... sakit sgt ni...

Lady D'yot said...

haishh..tk pyh pening2..slumber sudey~