Kenen2

Posted by rixals ismail



Kebelakangan ni banyak pula dapat kisah-kisah cinta daripada kawan-kawan. Teringat zaman jadi student dulu, dalam masa sama aku jadi Mr Knows love kepada beberapa orang kawan eheh. Kadang-kadang rasa bangga gak dapat selesaikan masalah cinta kawan-kawan haha. Eh, astargfirullah…tak baik riak. Iskh iskh. Penyelesaian masalah tu datangnya daripada Yang Maha Bijaksana. Aku hanya berusaha untuk membantu rakan-rakan yang memerlukan. Ok, lagak innocent kembali.
Tapi dalam ramai-ramai tu, (ramai ke) aku teringat kawan aku sorang ni.. ermm apa cerita yea dia..lama dah contact...ke lost contact aku pun x tahu... yang ni pon aku gak yg kenen-kenen ( boleh ke ayat tu) hahaha.... mula-mula malu giler.. malu tapi mahu.. hasil usaha aku (ecehh aku ke) akhirnye dorang bercinta.. hahaa... ermm x silap aku aku arange dia tgk wayang... konon aku pon pergilah sekali kan... double date.. hahahha.... padahal aku dah plan ngan member baik pompuan tu...huh.. jahat ke ja-at.. waktu sampai kat depan pawagam tu, tiket dah beli empat, cite x salah aku cite Titanic... walauwehh cite cinta tu... member baik pompuan tu konon2 terlupe bawak wallet.. so aku mengoferkan diri untuk meneman mengambil wallet dia.. padahal x jauh pon shoping complex dgn dorm... hahahha... aku suh member aku tu masuk dl...ngan budak pompuan tu... hahahah... muke masing2 x bley blah... rasa nak tumbuk je wat malu2 giler.. then aku pon blah tinggalkan dia berdua... then?? apa jadi???? ermm sejak dr tu rapat la dorang until dah kawen ... huhuh.... tp sayang, no pon dah hilang lah... adoii .. wat ever pon... moga berbahagia lah yea.. kot2 kalo terbaca blog aku ni... please call me.. ahuks...

------ tapi aku??? heheh Insyallah jgn byk tanya ye kwn2.. coming soon

3 Nak Nyampuk:

Lady D'yot said...

waaa...perancang utama u nih...;p

rixals ismail said...

x lah... pil perancang...

Anonymous said...

da tw daa...