Senyuman Terakhir..

Posted by rixals ismail



Tersenyum
Kekadang bila teringat
Aku akan tersenyum
Kisah-kisah lama
Manis bila diingati semula

Tersenyum
Setiap masa aku tersenyum
Bila teringat dirinya
Indah saat itu

Tersenyum
Bila berbual dengannya
Bila menatap wajahnya
ahh... tak dapat ku lupakan

Tersenyum
Mungkin aku giler
Mungkin banyak orang bercerita
Aku begini, aku begitu
Tapi aku tetap tersenyum

Entah berapa lagi
Aku akan tersenyum

Entah berapa lagi
Aku boleh menjadi begini
Tersenyum bila berjumpa denganmu
Tersenyum bila berbual denganmu
Tersenyum bila bergurau denganmu

Hingga satu masa
Bila masa menentu segala
Masa akan kian berubah
Penentuan akan hadir

Aku akan sentiasa tersenyum
Ku cuba teruskan senyuman ini
Sakitpun aku tetap tersenyum
Cuma bila terpisah
Aku telah tiada
Aku tetap tersenyum untukmu
Senyuman terkahir dariku
Moga dikau penyambung senyumanku....

2 Nak Nyampuk:

Lady D'yot said...

senyuman untuk siapakah?

Anonymous said...

senyum...kepada semua...