Ayam Penyet

Posted by rixals ismail



Semalam lepa sbalik dari site, aku singgah makan kat aym penyet. Pada mulanye nak mkn kat Nasi Lemak Antarabngsa, tapi ntah alih-alih ke ayam penyet... bila tengok menu, aku rasa macam dah pernah rasa ayam ni dulu. Jali belanja aku makan kat kawasan rumah dia, ada orang indonesia jual.... sedap gak.. byk rempah... sambal dia pun sedap...



Sape nak..... meh la aku belanja pake duit korang..wkakakaa

2 Nak Nyampuk:

nard elainy said...

nak..nak..tk pnh rase lg..huhu

Nora said...

bubu.. baby aku nk mkn.. tlg lar belanjakan. wuwuwuwu...