Permohonan Maaf

Posted by rixals ismail



Sebagai owner kepada bebujal.blogspot.com, disini saya ingin memohon maaf jika ada diantara artikel/entry saya menyakitkan hati pembaca2. Saya juga memohon maaf atas penggunaan gambar tanpa kebenaran dan segala jenaka atau ayat yang memberi kesan negatif terhadap diri pemunya gambar. Saya juga ingin menekankan bahawa artikel yang saya buat itu bukan berniat untuk mengutuk atau menjatuhkan sesiapa. Hanya sebagai lawak dan tiada niat sebagai fitnah ataupun gossip. Jika ada di antara pembaca saya yang tidak puas hati/mengambil hati atau menyentuh hati, saya mohon perkenan maaf. Sekiranya ada yang ingin menyaman saya, silalah ikut prosedur yang telah di tetapkan oleh undang-undang. Di sini saya akan menarik kembali beberapa entry yang telah di publish. Sekali lagi saya mohon ampun dan maaf jika ada terlanjur kata, terkasar bahasa, tertulis yang tidak sepatutnya.

sekian,
bujal

3 Nak Nyampuk:

Nora said...

apsal plak nih? ape yg terjadi? huhu..

Afif said...

Apa maaf-maaf? See you in court!

awe said...

apahal pulak nak kena minta maaf.. kita berada disebuah negara merdeka dan demokrasi.. tulis la apa saja sebagai luahan hati kita, janji x mangata benda tak betoi dah la. kalau dah benda betoi apa salahnya, siapa yang terkena tu bolehla ubah mana yg tak betoi.. gunakan peluang memblog ni sebagai satu motivasi kepada org yang terkena tue..