Kepala Paip

Posted by rixals ismail



AKu jadi plumber arini.. wahhh.... tadi gi umah cik pilah btlkan kepala paip yang x keluar airnye....(igt lainlah tu)..whahahahha.. aku gi beli kepala paip stainless steel kat kedai hardware rm15.00 dgn apa ntah nama yang putih tu aku x tahu nak panggil..wahhhahahaa.. tapi setelah pasang.. aku x tahu kenapa kepala paip tu x boleh tegak.. dia bengkok je...wahhahahahahah .. kelako2 kelako2 kelako2....


pelik kan.... kang kalo cuba puisng lg patah plak btg paip tu..uhuh

Ptg pula dapat jemputan makan makaroni goreng.. hehehe sedap sedap sedap cuma air je tawau.. whahahahaha..... elok tu untuk kesihatan

4 Nak Nyampuk:

zai said...

aplh u i bujal...kepala paip pun nk cite...he...he..ok ape jd plumber..aku rs ko pulas kuat sgt, sbb tu tak leh nk tegak..

Bujal said...

ala.. boleh lah jemah.... bukan senang aku nak jadi plumber tau..whahahhahha... uis ko ni jemah ayat tu cuba elok-elok ckit.. x baik

zai said...

ayat aku elok lah...ko ni msti fikir lain kan.sbb tu ko ckp mcm tu.hehehh

Nora said...

kesian aku tgk kepala paip tu senget. isk²..